نیو کراچی کی فیکٹری میں دھماکا 8 افراد جاں بحق اور 17 زخمی

0
170 views
فیکٹری میں دھماکا بوائلر پھٹنے کے باعث ہوا ہے، پولیس حکام۔ فوٹو : فائل
Spread the love
کراچی میں صبا سینما کے قریب فیکٹری میں دھماکے کے نتیجے میں 6 افراد جاں بحق اور 17 زخمی ہوگئے ایکسپریس نیوز کے مطابق نیو کراچی میں صبا سینما کے قریب فیکٹری میں بوائلر پھٹنے کی وجہ سے دھماکے میں 6 افراد جاں سے گٸے اور 17 زخمی ہوٸے ، دھماکے کے بعد فیکٹری کی چھت بھی نیچے گرگئی اور ساتھ والی عمارتوں کو بہت نقصان ہوا۔
اس کے بعد امدادی ٹیم فیکٹری کے باہر آ گئی اور زخمیوں کو اسپتال پہنچایا ۔ ریسکیو والوں کا کہنا ہے کہ فیکٹری کی چھت گرنے سے کئی لوگ ڈھیر تلے دبے ہیں اور ہلاکتوں کا خدشہ ہے۔ دھماکے کے بعد پولیس اور فوج نے جگہ کو گھیرے میں لیکر دھماکے کے بارے میں پوچھ کچھ کی، پولیس کا کہنا ہے کہ دھماکے کی قسم کا مشاہدہ لیا جارہا ہے شروع کی تفتیش کے مطابق فیکٹری میں دھماکا بوائلر پھٹنے کی وجہ سےہوا ہے ۔اس سے متعلق اور معلومات جاری ہیں۔
ڈاکٹر سلمی کوثر کا کہنا ہے کے کل چودہ زخمیوں کو عباسی شہید اسپتال لایا گیا جن میں سے چار جان کی بازی ہار گٸے، ایک زخمی کو جناح اسپتال منتقل کیا گیا ہے جب کہ تین کی حالت خطرناک ہے۔ سول اسپتال کے مطابق نیو کراچی فیکٹری میں دھماکے کا ایک زخمی سول اسپتال میں لایا گیا جس کی حالت خطرناک ہے۔
پولیس کا کہنا ہے کہ پولیس کے جوان موقع پر موجود ہیں جب کہ ایس ایس پی سینٹرل امداد پہنچا رہے ہیں، ضلع وسطی پولیس کے افسران امدادی کاموں میں مشغول ہیں جب کہ امدادی ٹیموں کی آسانی کے لئے راستے کو خالی رکھا جا رہا ہے۔ دوسری طرف وزیر صحت سعید غنی نے کراچی میں دھماکہ پر چانچ پڑتال کا حکم جاری کرتے ہوئے 24 گھنٹوں میں حادثہ کی معلومات مانگ لی ہے۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here